İzmir Seo Hizmeti ile Siteniz Bir Adım Önde

 Minik işletme SEO'nuzu bir sonraki seviyeye taşımak mı istiyorsunuz? İyi bir düşünce!

Minik bir işletme sahibiyseniz yada işletiyorsanız ve SEO'nuzu en üst düzeye çıkarmak istiyorsanız, ulusal ve geniş ölçekli reklamcılıkla uğraşırken olduğundan değişik bir yaklaşım izlemeniz gerekir.

Minik bir işletme olarak, sınırı olan bir bütçeniz ve kaynaklarınız olabilir.

Sadece bu bileşen, getirdiğiniz iş miktarı ve şirketinizin ne kadar başarıya ulaşmış olduğu mevzusunda büyük bir rol oynayabilir.

Sizi zirveye taşımanıza destek olabilecek 10 ufak işletme SEO ipucunu öğrenmek için okumaya devam edin.

1. Şirketinizin Çözdüğü Problemi Belirleyin

Herhangi bir şey yapmadan ilkin, ufak işletmenizin müşterileri için hangi ihtiyacı karşıladığını bulmanız gerekir.

Birçok işletme sahibi, SEO yöntemiyle sıralamalarını optimize etmeye ve işlerini artırmaya emek harcamadan ilkin kendilerine bazı mühim sorular sormayı bırakmaz.

Kendinizi müşterilerinizin yerine koyun ve işletmenizin sağlamış olduğu hizmeti ne süre ve niçin kullanmanız icap ettiğini problem.

İnternetten bulmaya ne dersin? Bir arama motoruna hangi kelimeleri yazardınız ve kullanmayı düşündüğünüz bir işletmeden ne görmeyi beklerdiniz?

Sizin için mobil cihazlarında süratli bir arama mı yapacaklar yoksa ihtiyaca gore aramalarında daha çok düşünülecek mi?

İnsanların aradıkları şeye bağlı olarak arama şekillerinde bir fark vardır.

Mesela, en yakın kahve dükkanını aramak, yeni bir dişçiyi aramaktan oldukca daha basit bir aramadır.

Müşterinizin çevrimiçi ortamda iyi mi davrandığını ve arama sürecinin iyi mi görüneceğini öğrenin. Bu, SEO'nuzu en üst düzeye çıkarmaya iyi mi yaklaşacağınızı belirlemenize destek olacaktır.

2. Temiz Ev

Sıralamanızı optimize etmek için sitenizde değişim yapmadan ilkin evi temizlemeniz gerekir.

Bir Do site çapında çek her şeyin muntazam bir halde çalıştığından yapmak. İlk bakışta işler yolunda görünebilir, sadece arka uca girdiğinizde kırık bağlantılar, yinelenen bilgiler ve daha fazlasını bulabilirsiniz.

İlerlemeden ve başka değişimler yapmadan ilkin bunu paklayın ve bozuk olanı düzeltin.

3. Google'ı kullanın

Google , arama motoru kullanımının %92'sinden fazlasını oluşturuyor . Bu, SEO'yu en üst düzeye çıkarmak ve işi çoğaltmak için sitenizin Google ile sorunsuz bir halde emek harcaması gerektiği anlamına gelir.

Müşterilerin şahsen ziyaret etmesini gerektiren bir tuğla ve harç dükkanınız yada bir ofisiniz var ise, bir Google harita sıralaması oluşturduğunuzdan güvenli olun. Tüm bilgilerin doğru ve güncel olduğundan güvenli olun.

Fizyolojik bir konumunuz yoksa, şirketinizle ilgili bilgiler, görseller ve video dahil tüm kurumsal bilgilerinizin ve kontakt numaralarınızın doğru olduğundan güvenli olmalısınız.

Google bilgilerinizi güncel tutmak, arama motorunun belirli anahtar kelimeleri şirketinizle ilişkilendirmesine destek olacak ve böylece süre içinde sıralamanızı artıracaktır.

4. Blog, Blog, Blog!

Müşterilerinize bloglarınız vasıtasıyla daha çok data ve kaynak sunmak, sitenize yine gelmelerini sağlamanın muhteşem bir yoludur.

İçerik odaklı bir dünyada yaşıyoruz, bundan dolayı getirebileceğiniz herhangi bir katma kıymet daha çok alan kişi çekecek ve arama motoruna daha çok tutunmasını elde edecektir. Bu içeriğin oluşturulmasında, hedef kitlenizle ne kadar oldukca etkileşim kurarsanız o denli iyi olur.

Her hafta blog yazmak için saatler harcamak zorunda değilsiniz. Haftada yalnız iki, 500 kelimelik gönderi bile büyük bir fark yaratabilir. Yazacak mevzu arıyorsanız, kendinizi müşterilerin yerine koyun.

Iyi mi yapılır” yazıları destek verir mu? Peki ya sektör güncellemeleri? Ürün güncellemeleri yada duyurular? Konuk gönderileri yada aynı alandaki sektör profesyonellerinin profilini çıkarmaya ne dersiniz?

Tüm bu taktikler, size yazabileceğiniz garip mevzular sunabilir ve trafiği ve sıralamayı artırabilir.

5. Dahili Bağlantı

Dahili olarak bağlantı oluşturmak, optimizasyonunuzu artırır. Sitenizdeki her öğenin sitenizdeki başka bir yere bağlanmasını istemezsiniz. Fakat mantıklı olanı seç ve seç.

İnsanların ne görmesini istiyorsun? Devamlı ana sayfanıza bağlantı veremezsiniz, bundan dolayı sitenizde, müşterinizin okumuş olduğu mevcut öğeye kıymet katabilecek öteki öğeleri yada yazıları seçin.

6. Anahtar Kelimeleri Belirleyin

SEO'nuzu optimize etmek için çalışırken, insanların hangi anahtar kelimeleri arayacağını bilmeniz gerekir, böylece bu tarz şeyleri kendi yararınıza kullanabilirsiniz.

İşletmenizi en iyi tanımlayan ve müşterilerinizin şirketinizin sunmuş olduğu hizmet türünü ararken bir arama motoruna koyacaklarına inandığınız kelimeleri kullanın.

Minik işletmelerde uzun kuyruklu anahtar kelimeler kullanmak en iyisidir. Bu, 2-4 kelime uzunluğunda bir anahtar kelime anlamına gelir. Bu şekilde, işletmenizin yaptıklarıyla muhteşem şekilde uyumlu anahtar kelimeler oluşturursunuz.

Listenizde, sıralamanızı oluşturmak için kullanmaya başlayabileceğiniz 20-30 anahtar kelime ve anahtar kelime öbeği bulunmalıdır.

7. Yarışmayı Denetim Edin

Rakiplerinizin neyin ardında bulunduğunu bilmek devamlı iyidir. Ne yapıyorlar ve iyi mi daha iyi yapabilirsiniz?

Anahtar kelimelerinizi girdiğinizde, Google aramanızın ilk sayfasında hangi işletmeler çıkıyor?

Ne tür geri bağlantılara haiz olduklarını, sitelerinin iyi mi kurulduğunu ve bu sitelerin onları üst sıralarda ne yaptığını deneyin.

8. İnceleme Alın

Alan kişi hizmetlerine dayalı herhangi bir şirkette, insanoğlu çoğu zaman ürününüzü denemeleri yada işletmenizi kullanmaları icap ettiğini belirlemek için incelemelere yönelir.

Sıralama söz mevzusu olduğunda yorumlar oldukca önemlidir.

Müşterileri deneyimlerini münakaşaya teşvik etmek için müşterilerin yorum bırakabileceği yada direkt Yelp gibi araştırma sitelerine bağlantı verebileceği bir site alanı oluşturun .

9. Toplumsal Medya Mevzuları

Alan kişi tabanınızın toplumsal medyada nerede yaşadığını öğrenin.

Varlıklarının yüksek olduğu 3-4 platform arasından seçim yapın ve bu tarz şeyleri kullanın. Her sosyal medya platformunda yer alarak kendinizi strese sokmanıza gerek yok.

Tertipli olarak yayınlayın, böylece hedef kitlenizi oluşturup öteki üyelerle etkileşime geçin, onlara yorum ve beğeniler bırakın, böylece desteklendiklerini ve iyiliğe karşılık vermeleri için teşvik edildiklerini hissedin.

Görseller, videolar, alıntılar ve öteki orijinal içeriklerle gönderilerinizi dinamik tutun.

Şirket içi bir toplumsal medya yöneticiniz yoksa, gönderileri Hootsuite şeklinde uygulamalar vasıtasıyla planlayabilirsiniz, böylece bunu yapmayı anımsamak mevzusunda endişelenmenize gerek kalmaz.

10. Kalite Denetim

İster emin olun ister inanmayın, Google web sitenizin kalitesine ehemmiyet verir. Bu, web sitenizde sağladığınız bilgiler, orijinal içeriğiniz, iç ve dış bağlantılarınızın hepsinin organik ve kıymetli hissetmesi gerektiği anlamına gelir.

Google, sıralama söz mevzusu olduğunda siteleri karşılaştıracak ve birinin kalitesi diğerinden daha ağır basarsa, onu en üste çıkaracaktır.

Sitenizin mevzusuyla eşleşmeyen anahtar kelimeler koymayın yada sitenizi optimize etmek için başka numaralar yapmayın.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İyi ve Kötü Web Sitesi Tasarımı Arasındaki Fark Nasıl Anlaşılır?

İZMİR WEB TASARIMI ve SEO

Kaliteli Web Sitesi Tasarım