En İyi İzmir SEO Hizmetleri Nasıl Bulunur?

 Şubat 2015 itibariyle, yalnızca Çin'in çevrimiçi nüfusu 649 milyonun üzerindeydi . Bu senin için niçin mühim?

Bu sayı, interneti günlük olarak kaç kişinin kullandığının oldukça büyük bir göstergesidir. Ve interneti kullanan o denli fazlaca insan var ise, İzmir'taki minik bir işletmenin bile çevrimiçi görünürlüğe ihtiyacı vardır.

İşte burada SEO devreye giriyor. Sitenizi arama motorları için optimize ederek, büyük bir trafik çekeceksiniz. Bu trafiğin satışlarınızı ve öteki dönüşümleri artıracağını umuyoruz.

Doğal ki, bu plan yalnızca en iyi İzmir SEO hizmetlerini iyi mi bulacağınızı biliyorsanız işe yarar.

Peki iyi mi yaparsın? İşletmeniz için en iyi SEO ajansını iyi mi bulacağınız mevzusunda size birkaç ipucu verdiğimiz için okumaya devam edin.

1. SEO Hedeflerinizi Belirleyin

Yapmanız ihtiyaç duyulan ilk şey, SEO hedeflerinizi belirlemektir. Bu vazife size kolay geliyorsa, yeniden düşünün. Ne de olsa fazlaca fazla işletme kendileri için korkulu SEO hedefleri belirler.

Bu tür fena hedefler şunları ihtiva eder:

  • Bir tek daha çok trafik elde etmek için SEO hizmetlerine yatırım yapmak
  • Google'da bir numaraya tırmanmaya çalışmak

Fakat bu hedefleri fena meydana getiren nedir? Bir işletme niçin daha çok trafik ve bir Google arama sayfasında en üst sırada yer almak istemez?

İlk hedef fazlaca belirsiz. Elbet, SEO hizmetlerine yatırım yaparak daha çok trafik elde edebilirsiniz. Gene de, o trafikle ne yapmak istediğinizi bilmiyorsanız, trafik işe yaramaz olacaktır.

Ve evet, Google'da iyi bir sıralama elde etmek istiyorsunuz. Buna karşın kimi zaman işletmeler o denli aşırı istekli oluyorlar ki ağaçlardan ormanı göremiyorlar. Bu da bizi bir sonraki noktamıza götürüyor…

2. Gerçekçi Beklentiler Belirleyin

Google'da bazı mühim üst sıraları talep edebileceklerini düşünen SEO firmalarına gelen işletmelerin sayısına inanamazsınız. Mesela, bir SEO firmasına yaklaşan ve aşağıdaki anahtar kelimeler için bir numaralı yeri talep eden bir kuyumcu düşünün:

  • Nişan yüzükleri
  • Elmas yüzükler
  • Çember küpe

Bu anahtar kelimeler kesinlikle büyük oranda trafik yakalar. Fakat burada büyük bir problem var:

Oldukca rekabetçiler ve büyük markaların tekelindeler. Ve birçok minik işletme, bu büyük anahtar kelimelerde bu devlerle rekabet edemez.

Doğal ki, hiçbir şey için sıralamadan vazgeçmenizi önermiyoruz. Biz yalnız beklentilerinizi gerçekliğinize uyarlamanızı tavsiye ediyoruz.

3. Bütçenizi Düşünün

SEO stratejiniz için ne kadar harcamak istiyorsunuz? Bu probleminin yanıtını bilmeden SEO şirketi seçemezsiniz.

Gerçek şu ki, bazı SEO ajansları hizmetleri için iyi para alıyor. Netice olarak, hizmetleri minik işletmeler için iyi seçenekler değildir.

Maliyet aralığınızdaki işletmeleri gözden geçirmenin püf noktası, birincil endişenizi giderebilecek birini seçmektir. Mesela, ilk olarak web sitenizin tasarımıyla ilgilendiğinizi varsayalım. Bu durumda, SEO internet sayfası tasarımında uzmanlaşmış bir ajansla gidersiniz.

Ya da kim bilir daha kapsamlı bir SEO stratejisine haiz olmakla ilgileniyorsunuzdur. Durum buysa, faturaya uyan fazlaca sayıda SEO ajansı var.

4. ...Fakat Ucuza Gitmeyin

Bundan önceki ipucumuzu dikkate almanız için kesinlikle sizi arıyoruz. Sadece burada yapmanızı istemediğimiz şey şudur:

Ucuza git.

Hayır, muhtemelen işletmenizin SEO'ya harcayacak milyarlarca doları yoktur. Anlıyoruz. Gene de, en ucuz SEO şirketini seçmek için hiçbir mazeret yok.

Dürüst olmak gerekirse, delicesine ucuz SEO ajansları bir nedenden dolayı ucuzdur. Kaliteli iş vermiyorlar.

Ne yazık ki, birçok işletme, paralarını bu tür SEO ajanslarına teslim edene kadar bunu anlamıyor. Bu yüzden tavsiyemize uyun ve en düşük seviyeli para için üst düzey sonuçlar vaat eden adamlardan uzak durun.

5. İncelemelere ve Görüşlere Bakın

Bir SEO ajansının incelenmesi çeşitli nedenlerle zor olabilir. En büyük sebeplerden biri?

Ajansı işe almadan ilkin SEO ajansının yetkin bulunduğunu kanıtlamak zor olsa gerek.

Her neyse ki, evvelinde yapabileceğiniz birkaç şey var. Böyle bir durum yalnız incelemelere ve referanslara bakmaktır. Bunu yaparken, fena eleştirilere odaklanmanızı tavsiye ederiz.

Hatta önceki müşterilere ulaşarak bu adımı daha da ileri götürebilirsiniz. Onlara SEO şirketleriyle ilgili deneyimlerinin neler bulunduğunu problem. Hizmetin en fena yanları nelerdi? En iyi parçalar?

Tüm bu detayları not alın ve gelecekteki SEO ajansınızla bir anlaşmaya girerken kullanın.

6. Danışma İsteyin

Tamam. Diyelim ki incelemelere ve referanslara baktınız ve hala şüphecisiniz. Bu durumda, bir danışım talep etmenizi tavsiye ederiz.

Birçok SEO ajansı parasız danışmanlık hizmeti sunduğundan bu bir problem olmamalıdır. Bununla beraber, parasız danışmanlık sunmayan bir ajansla karşılaşırsanız, bir tane istemekte bir sakınca yoktur.

Konsültasyonunuzun neticelerini aldığınızda, aradığınız şeyin bu olup olmadığını dikkatlice değerlendirin. Sonuçlar, mesela genel informasyon sağlıyor mu? Yoksa belirli, veri odaklı bilgiler mi sağlıyorlar?

Hakkaten kapsamlı olmayı seviyorsanız, nihai kararınızı vermek için değişik kurumlardan birkaç parasız danışmanlığın neticelerini karşılaştırabilirsiniz.

7. Yılan Yağı Satın Almayın

Gerçekçi olalım:

Bazı işletmeler yalan söyler. Bazıları , pek bir şey yapmayan gölgeli diyet haplarının reklamını yapıyor. Ötekiler size Google'da en üst sırada yer almayı vaat ediyor.

Üzücü gerçek şu ki, birçok alan kişi bu tür numaralara düşüyor. Paralarını teslim ediyorlar ve aylar sonrasında gerçek bir netice göremiyorlar.

Doğal ki, bu işletmelerden bazıları neticeleri görüyor. Sadece bilmedikleri şey, bu sonuçların muhtemelen geçici olduğudur. Bunun sebebi, şirketlere Google'da bir numara olmayı vaat eden karanlık SEO ajanslarının, yüksek sıralamalar elde etmek için çoğu zaman siyah şapka tekniklerini kullanmasıdır.

Bu tür teknikler işletmeler için zararı dokunan olabilir. Google, sitenizin siyah şapka tekniklerini öğrendiğinde, arama devi bir ceza verecek. Bu ceza muhtemelen daha azca trafikle neticelenecektir.

Ve daha azca trafik, sizin için daha azca dönüşüm anlamına gelir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

İZMİR WEB TASARIMI ve SEO

Adwords Onayı Yapmak Mecburi Mi?

İyi ve Kötü Web Sitesi Tasarımı Arasındaki Fark Nasıl Anlaşılır?